Célunk, hogy a webáruházon keresztüli vásárlás egyszerűbb, gyorsabb és kényelmesebb legyen, mintha valamelyik üzletünkben vásárolna. Ennek érdekében alakítottuk ki az áruházunk működését.
Néhány gyakran felmerülő kérdés:
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
Az aktuális postaköltségek a hatályos postai díjszabások alapján történik, amelyek az alábbi linken tekinthetők meg:
http://www.vaterafutar.hu/?frommpl=1&order=1451477187#mpl
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A megrendelt termékeket (munkanapokat számítva)72 órán belül postára adjuk /
amennyiben készleten van/, amelyet postai úton fog megkapni egy biztonságos csomagolásban. Aznapi postára adást csak akkor tudunk garantálni, ha a megrendelés legkésőbb 12 óráig megérkezett.
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon leszek. Mit csináljak?
Semmit, nyugodtan várja postást. A Posta, amennyiben nem talál senkit az adott címen, értesítőt fog otthagyni a csomag érkezéséről, amellyel 10 munkanapon keresztül kiváltható lesz a küldemény a legközelebbi postán.
A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás között. Melyik ár lesz érvényes az átvételkor?
Természetesen minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
Átvehető a megrendelt termék valamelyik üzletünkben?
Igen, előzetes egyeztetést követően, a
6800 Hódmezővásárhely, Juhar u.11. szám alatti bemutatótermünkben, hétfőtől péntekig 10.00 - 17.00, szombaton 9.30 - 12.00 óra között. [b]Az előzetes egyeztetésre annak érdekében van szükség, hogy látogatása alaklmával, a megrendelt termékeket biztosan hiánytalanul átvehesse.
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit tegyek?
Mielőbb jelezze felénk, hogy a részleteket megtudjuk beszélni a cserét illetően.
Átvettem a terméket, de kiderült, hogy mégsem jó a méret. Hogyan tudom cserélni?
Mielőbb jelezze felénk, hogy a részleteket megtudjuk beszélni a cserét illetően.
Kizárólag használatlan (csak felpróbált) terméket veszünk vissza, együtt minden eredeti tartozékkal, és számlával!
Tudok-e külföldről / a határon túlról rendelni?
Természetesen örömmel teszünk eleget az ilyen irányú kéréseknek is. A gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, szíveskedjék felvenni velünk a kapcsolatot (e-mailben vagy telefonon), hogy a megrendelt termék feladásának költségét közölhessük, valamint a bankszámlánk számát megadhassuk Önnek.
A külföldről megrendelt termékek árát és postaköltségét előre kérjük bankszámlánkra átutalni. Az átutalás megtörténte után azonnal postázni fogjuk a csomagot.
A vásárolt termék hibás. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Az Íjászáruház kizárólag első osztályú termékeket forgalmaz, de sajnos így is előfordulhat, hogy néhány forgalomba kerülő darab kifogásolható minőségű. Ilyen esetekben szakszerűen és a hatályos jogszabályokban előírt határidők betartásával intézkedünk.
[b]Be tudunk-e szerezni olyan terméket, amely az áruházunk kínálatában nem szerepel?
Igen, hiszen az áruházunkban található termékek az általunk beszerezhetőek csak egy részét képezik. [/b]
Vesszőt szeretnék vásárolni, de az csak cső formájában kapható. Van-e lehetőség arra, hogy a vesszőt elkészítve kapjam meg?
Igen. Amennyiben a megvásárolni kívánt vesszőt szeretné elkészíttetni, akkor a vesszőnél a "megjegyzések" rovatba kérjük írja be a paramétereket. A vessző ára természetesen a kiegészítők árával (hegy, toll, stb..) fog növekedni.
Mi tegyek, ha a megrendelt termék nem érkezett meg időben illetve a megrendelésemmel kapcsolatban nem történt visszaigazolás?
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, mivel a megrendelése valamilyen hiba következtében nem jelent meg a rendszerünkben.
Amennyiben további kérdéseim lennének, mit tegyek?
Szakmai jellegű és szállítási kérdésekkel, árajánlat kéréssel és az oldal használatával kapcsolatban hívja a
30-9684860 számot. Vagy írjon az
[email protected] címre.
Illetve keressen fel bennünket személyesen szegedi üzletünkben, ahol örömmel állunk rendelkezésére.
A megjegyzés rovatba külön rendelést nem fogadunk el!